Autoritats, ponents de REALITATS i Entreteniment a la 22a FestibityEscrito por Festibity-2025 el 08/05/2025 a las 18:37:30411
(Festibity) AUTORITATS DE LA 22a FestibityHi assistiran les principals autoritats del món institucional i tecnològic.
JOSEP RULL | President del Parlament de Catalunya Advocat i polític català, actualment president del Parlament de Catalunya. Es va llicenciar en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona i es va especialitzar en administració pública.
ALBERT TORT | Secretari de Telecomunicacions i Transformació Digital Actual Secretari de Telecomunicacions i Transformació Digital a la Generalitat de Catalunya. Enginyer en Informàtica per la FIB, màster i doctorat en computació per la UPC, a més de professor i coordinador del Postgrau en Software Quality Assurance. Amb una dilatada experiència en el sector públic i privat, s’ha especialitzat en enginyeria del software, transformació digital i intel·ligència artificial.
DANIEL CRESPO | RECTOR DE LA UPC Catedràtic de Física i actual rector de la Universitat Politècnica de Catalunya des del 2021. La seva principal línia de recerca és l'estudi de les propietats mecàniques i l'estabilitat física i química dels materials metàl·lics amorfs. Ha estat sotsdirector de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels i director del Departament de Física de la UPC entre 2010 i 2019.
ANNA RIO | Degana de la FIB Doctora en Ciències Matemàtiques per la Universitat de Barcelona, Anna Rio ha ocupat diversos càrrecs acadèmics a la Universitat amb anterioritat. Fins al moment de prendre possessió com a degana de la FIB, és vici degana de Relacions Internacionals, càrrec que ha exercit des de l'any 2021. També ha estat representant al claustre de PDI-A de la Facultat, des de 2017. Anteriorment, ha estat membre del Consell de Govern de la UPC.
MIREIA OLLÉ | Presidenta FIB Alumni Presidenta de FIB Alumni i enginyera informàtica per la UPC. Amb una sòlida trajectòria professional, ha liderat projectes estratègics en el sector TIC per a la millora dels serveis a clients de sectors públics i privats. Compromesa amb la innovació i la transformació digital, ha contribuït a l’optimització de processos i la millora de serveis. És un referent en la connexió entre talent UPC i l’àmbit empresarial.
Els ponents de les noves REALITATSOn són els límits entre allò real i virtual
SERGI SAGÀS | Fiber, Soci Director d'Innovació Hyperreal Fiber, Soci i Director d'Innovació d'Hyperreal, és un líder innovador apassionat per la intersecció entre mitjans de comunicació i tecnologia. Amb experiència en producció de mitjans, efectes visuals i visió, destaca per transformar idees disruptives en experiències impactants.
A la Festibity, parlarà de “Com crear humans digitals, quines aplicacions se’n deriven i la seva protecció”, explorant el concepte de "real" i l'impacte en privacitat, drets d'imatge i identitat digital.
SPOT BOSTON DYNAMICS & PLAIN CONCEPTS | Ponents Durant la 22a Festibity actuaran diversos robots. Boston Dynamics i Plain Concepts uneixen forces per impulsar la indústria de la robòtica i desenvolupar la tecnologia que permetrà gos robot Spot realitzar tasques industrials que requereixen Intel·ligència Artificial (IA) o la gestió a través de les Microsoft HoloLens 2.
MARIOLA DINARÈS | Periodista Llicenciada en Ciències de la Comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i amb un postgrau en gestió de xarxes socials a l'INESDI, ha centrat tota la seva carrera digital a la ràdio i està focalitzada en la divulgació dels nous entorns digitals.
Periodista, divulgadora, comunicadora, emprenedora digital i experta en xarxes socials. Actualment, dirigeix i presenta el programa Popap a Catalunya Ràdio. programa sobre les tendències a les xarxes socials.
AVATARS FESTIBITY | Ponents Durant la 22a Festibity, els assistents seran testimonis d'una innovadora experiència en què els avatars jugaran un paper fonamental. La seva presència farà sorgir la pregunta: són només éssers digitals o amaguen alguna cosa més? Les seves accions deixaran l'audiència intrigada sobre si existeix una connexió més profunda.
Entreteniment a la 22a FestibityLa Festibity és una festa i no hi pot faltar l’humor
JUDIT MARTÍN i JORDI SORIANO | Humoristes
Jordi Soriano (Polònia, Versió Rac1) i Judit Martín (Polònia, Versió Rac1 i Està Passant), dos referents del món de la improvisació.
Soriano és actor, improvisador i cofundador d'Impro Barcelona, companyia dedicada a la tècnica de la improvisació amb espectacles.
Judit Martín, actriu i improvisadora, coneguda per a participar a Polònia i Està passant. Fundadors d’Impro Barcelona
LOS 80 PRINCIPALES | Músics
L80P és considerat un dels millors tributs als anys 80, un viatge musical que repassa algunes de les millors cançons de la dècada, tant de l’àmbit nacional com internacional: Queen, Pink Floyd, AC/DC, Dire Straits, El Último de la Fila, Tequila, Alaska… un viatge en el temps que et farà vibrar de principi a fi.
Noticias Relacionadas:Inteligencia Artificial y Robótica Entre lo real y lo virtual: el desafío de la tecnología en la 22ª Festibity |